NIEUW! Fresco Seatpods. Zachte machinewasbare fresco zittingen. Check ook onze OUTLET onderaan deze pagina,

garantie & klachten


Garantie

Wij geven om onze producten en doen ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.

Controleer altijd direct bij aankoop of het product onbeschadigd is. Gebruik het product niet voor uw kindje als er iets beschadigd is.

Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

De garantie op bloom producten is 2 jaar (zittingen en bekleding 3 maanden).

Garantieaanvraag verloopt altijd via de winkel/webshop waar u het product hebt gekocht.

Stuur voor een garantieaanvraag uw aankoopbewijs, het serienummer van uw product en eventueel foto's van beschadigde delen mee. Het serienummer staat vermeld op de zijkant of onderkant van het product (of bij zittingen op het etiket). 

U kunt ook uw garantieaanvraag aan ons melden via deze link.

Installatie

Klik hier voor fresco installatietips.


Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar benelux@bloombaby.com. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.